Celem spotu jest zachęcenie odbiorców do podpisania petycji o wycofanie klatek do największego producenta jaj w Polsce i Unii Europejskiej – Grupy Woźniak.
Wyniki śledztwa przeprowadzonego przez Otwarte Klatki i Gazeta.pl na fermie wspomnianego producenta wzbudziły w ostatnich tygodniach ogromne oburzenie internautów, stały się także przedmiotem dyskusji politycznej. W ciągu pięciu tygodni od publikacji śledztwa, petycję do Grupy Woźniak podpisało już 35 tysięcy obywateli i obywatelek, a liczba ta stale rośnie.
Źródło: Youtube
Publikowane dotychczas w ramach kampanii materiały śledcze, zarejestrowane na terenie fermy, pokazały...

2 lat temu









![Kamery źródłem koszmaru. Prezes UODO nie miał litości. Dodatkowo jeden szczegół pogorszył sprawę. Podpowiadamy co zrobić, by nie powtórzyć tego błędu [PORADNIK]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/12/CCTV-kamera-monitoring.webp)



English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·