W social mediach pojawia się coraz więcej reklam alkoholi wysokoprocentowych, które mogą być przestępstwem z art. 452 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. Owe treści zamieszczane są zarówno przez marki alkoholi wysokoprocentowych, jak i influencerów.
Do UOKiK zaczęło spływać coraz więcej informacji o reklamach alkoholi od konsumentów. Urząd potwierdził też, iż sam również zauważa problem i jak wskazał – sprawa została przekazana do Prokuratury Krajowej.
Wyświetl ten post na Instagramie
Post udostępniony przez UOKiK (@uokikgovpl)
Jednak nie tylko UOKiK zauważył ten problem. O zawiadomieniu do prokuratury poinformował też...

3 lat temu
![Dziesiątki porzuconych opon, zaśmiecony punkt turystyczny, koczowisko w świdnickim parku. Społecznik walczy z dzikimi wysypiskami [FOTO]](https://swidnica24.pl/wp-content/uploads/2025/12/Waldemar-Wozniak-sprzata-2025.12-23.jpg)
![Policjanci i pracownicy KMP Zamość zrobili prezenty dzieciom z rodzin zastępczych [ZDJĘCIA]](https://static2.kronikatygodnia.pl/data/articles/xga-4x3-policjanci-i-pracownicy-komendy-w-zamosciu-przekazali-swiateczne-upominki-dla-dzieci-z-rodzin-zastep-1764941814.jpg)






English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·