
Blisko 5,5 tys. zł stracili mieszkańcy Świdnika, którzy zamówili opał przez Internet.
W czwartek do świdnickiej komendy policji zgłosiły się dwie osoby, które padły ofiarą nieuczciwych sprzedawców. Jeden ze świdniczan kupił przez Internet 3 tony węgla, płacąc za niego blisko 3,5 tys. zł. Dotąd nie otrzymał zamówionego towaru, a kontakt ze sprzedawcą się urwał. W podobnej sytuacji znalazł się także drugi mieszkaniec naszego miasta, który zamówił 2 tony ekogroszku. Mężczyzna stracił blisko 2 tys. zł.
Policja apeluje, by podczas zakupów online zachować ostrożność. Sprawdzajmy wiarygodność sprzedawcy, unikajmy przedpłat, zwracajmy uwagę na podejrzanie niskie ceny, czytajmy opinie innych klientów, sprawdzajmy dane kontaktowe firmy, korzystajmy z bezpiecznych form płatności.
– Przezorność i ostrożność pozwolą nam uchronić się przed stratą pieniędzy. jeżeli padli Państwo ofiarą podobnego oszustwa, niezwłocznie skontaktujcie się z Policją – mówi asp. sztab. Elwira Domaradzka, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Świdniku.

2 miesięcy temu








![Uszkodzone drzewa w Ostrołęce. Do akcji ruszyli strażacy [ZDJĘCIA]](https://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/zdjecia/2025/598371392_852536977662396_5737128824187453417_n.jpg)


![Kamery źródłem koszmaru. Prezes UODO nie miał litości. Dodatkowo jeden szczegół pogorszył sprawę. Podpowiadamy co zrobić, by nie powtórzyć tego błędu [PORADNIK]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2025/12/CCTV-kamera-monitoring.webp)



English (US) ·
Polish (PL) ·
Russian (RU) ·